Provbak = Provsmak

Idag var jag bara tvungen att provbaka tårtan inför sonens födelsedag (som är om precis en månad). Mina barn är väldigt kräsna angående det de ska äta och jag har tröttnat på att baka födelsedagstårtor som de sen inte vill äta. Så den här gången har jag bestämt mig för just att provbaka, sonen beställde chokladkaka med jordgubb så nu får jag väl testa mig fram. Ska inte klaga utan det känns ju faktiskt som ett väldigt angenämt "problem"... "Oj stackars mig som måste  baka och provsmaka...oj oj oj..." ;)
 
 
Imorgon ska han få provsmaka men jag kan inte hålla mig utan mumsar glatt i mig en bit redan nu :D
 
Nu när våren äntligen är i full gång blir det mycket jobb på balkongen och imorgon blir det att plantera de nya syrenbuskarna! Jag fullkomligt älskar syrener och egentligen är det kanske inte direkt en balkongplanta, men jag bara måste testa och hoppas på bra resultat, doften av syrener är ju bara fantastisk....
 
Men i väntan på de blommorna ger jag er några andra blommor att titta på så länge....
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

honungspuff.blogg.se

En kreativ sida fylld med bak & pyssel... & lite annat...

RSS 2.0