Pastell-Lila-Vår

Ja äntligen är det vår ordentligt! Sol, blå himmel och lite värme...så underbart och efterlängtat!! :)
 
Jag hann faktiskt färdigt med den ena bokhyllan i lördags, men hann inte lägga upp resultatet här, så det kommer nu istället. Blev riktigt nöjd, så nu gäller det bara att samla ork, tid och energi för att fixa den andra!
 
 
Här kommer före-bilderna:
 
 
När jag hade kommit så här långt undrade jag lite vad sjutton jag hade gett mig på...skulle det verkligen kunna bli bra??
 
 
 
Men resultatet blev riktigt bra! Ljuslila och pastellfin! Har återigen använt mig av PanduroHobbys Vintage Paint och är supernöjd med färgen.
 
 
 
Men nu kom ju ett problem till...lådorna som vi hade barnens leksaker i passar ju inte längre in (eller ja de var väl rätt så omaka från början också) så nu bara måååste vi fixa nya lådor också! Undrar bara vilken färg??
 
I helgen blev det också lite påsk och vårinköp...
Den här fina påskkransen får faktiskt ligga framme redan, den var så vårig och fin och piggar upp! (passar ju dessutom alldeles utmärkt ovanpå den nymålade bokhyllan!)
 
 
 
Hittade även dessa fina klockorna som piggade upp. Tidigare fanns det två gröna plantor i krukan men efter att den enda tynat bort såg det rätt ensamt och deprimerande ut med bara det glest hängade gröna bladen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
louise
2015-03-11 @ 20:44:37
URL: http://blogg.loppi.se/fruwallen

härligt med vår!!!!

Svar: Håller med!! :D
honungspuff.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

honungspuff.blogg.se

En kreativ sida fylld med bak & pyssel... & lite annat...

RSS 2.0