Brunch på Grand, Strand och ny energi

Ja så skulle man kunna sammanfatta helgen. Efter att ha varit sjuk i två veckor och mått riktigt dåligt är nu energin på väg tillbaka och jag börjar känna mig som mig själv igen! Riktigt skönt kan jag meddela.. Att ligga helt däckad och knappt orkar upp ur sängen mer än absolut nödvändigt är det så härligt att faktiskt orka med en dag utan tupplur.
 
Idag blev det en välbehövd vuxenbrunch med en god vän! Massor av god mat (ångrar att jag inte tog en smootsmoothieshot till!) och härlig vårpromenad till och från stan.
 
 
 
Sen blev det en spontan tur till stranden, med familjen, på seneftermiddagen. Blåsigt men mysigt!!
 
 
 
Har faktiskt orkat med ett litet målarprojekt också, det är ju rätt lugnt att bara sitta och måla, så det blev en låda till sovrummet som jag förvarar div balkongsaker i.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

honungspuff.blogg.se

En kreativ sida fylld med bak & pyssel... & lite annat...

RSS 2.0